Dear ex fiancee.

Dear ex fiancee..
Cukup harini 2 tahun bertunang..

Imah tak pernah reveal sapa tunang imah
Sepanjang bertunang..
Kawan2 terdekat je akan tahu..

Sebab..
Ajaran islam dah cantik
Islam jaga maruah kita..
Kalau bertunang orang tak tahu.
Tak kenal tunang kita
Tak jadi nanti takde lar malu

Kami bertunang memang tamau org tahu pun..
Dari sedare pun memang nak sorok..
Jiran2 pun takde jempt lgsung..
Cakap kat jiran ada buat makan family je

Kami bertunang dah lama,
Dari 2015, 2017 bru kahwin,
Punyalar lama ,orang pun terkejut.
Hang tunang ape bertahun๐Ÿ˜’

Dah dia datang umah..
Beberapa hari @ seminggu agaknya..
Terus tunang..
Sebab takut imah masuk belajar..
Orang pulak sailang dia๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

sebabkan express punya pasal,
Ko tengok tudung pun senget,
pakai spek smpai kena marah ngan kawan ,

Selendang tu rembat generasi berapa tah punya๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Tirai kat belakang tu pukul 1 pagi imah duk buat,
Sebab mak sdare punya pasal ckp tak seri takde tirai,
Gigihlah hai imah siapkan.

Hari bertunang tu dah gaduh ngan en tunang๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Sebab imah ngan dia janji nak buat satu dulang je masing2,
Pastu tengok dia bawak empat dulang,
Berasap dah masa tu,

Tapi sabar,
abis je majlis,
Imah perg kat dia cakapย  “weh ! Kan janji 1 dulang”
Dia muka gelabah ckp
“emak siapkan dah masa saya balik umah,saya tak tau pun mak da buat”

Hahaha ari pertama tunang dah gaduh,
Dekat 2 tahun bertunang ni ko rase cmane?๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Segala puting beliung taufan ada,
Semua dah rasa dah,
Lagi2 imah kat kl dia kemaman,
Lagilah haru,

Sebb tu org cakap jangan bertunang lama,
Bila bertunang ni , bluetick pun gaduh besar weh,
imah tak tipu.๐Ÿ˜‘

Kalau ada yang rasa nak bertunang lama tu,
Takyahlah,
Bertunang tak sama ngan bercinta,
Dugaan dia mcm2,

Tang tulah org nak mintak kita jugak dri tunang kita,
Time tu jugak mcm2 tekanan ada,
Dugaan dia kuat,sangat kuat,
tak yahlah bertunang lama2

Dah habis dah bebel,
Tq for being my husband๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
I love u!

p/s: kalau korang pernah ingat imah citer,
masa nak ambil gmbr ni .
Tunang imah tanya mak dia
“boleh ke ambil gambar dengan dia,mak dia tak marah ke”

hahahaha imah tepuk dahi sebb jarak jauh kot!
Mcmlah aku ni nak g cuit dia๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Ambil gambr je pun

Tu yang jarak sebatu tu๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

cc:nur hakimah rais

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *