Tips untuk kepala gas yang longgar

Assalamualaikum..
First time post kt sini.
Bukan nak share resepi tapi sya Nak share teknik mengelakkan bau gas / gas bocor dari kepala paip.

Setiap kali tukar tong gas baru kalau korang perasan, akan ada bau / bunyi gas.

Disebabkan kita guna tong gas yg sama dgn peniaga2 dluar sana. Ala..yg guna kepala gas pusing ataih tu. Apa ke nama ntah kepala gas pusing2 tu. Lupa pulak.

Mungkin akan ada yg komen nanti, Beli baru je! Kan senang. Aah memang senang beli baru..tapi tak semua orang mampu beli kepala gas baru setiap kali nak tukar tong gas… Ye dok?

Teknik bergambar.

*Penafian: saya tak btanggungjawab diatas segala risiko yg bakal dihadapi. Tapi teknik ni dah 2 tahun saya guna pakai utk elak gas bocor.
Alhamdulillah setakat ni takde lagi bau gas dalam rumah.

Share jika bermanfaat

cc: norsila kassim

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *